국제대학원 지문 재등록 안내(Notice: Re-register Fingerprint)


Official Notice
2019-03-14

안녕하세요. 국제대학원 행정실입니다.

저희 국제대학원에서 건물 출입시 사용중인 지문인식 시스템의 잦은 오류로 인하여
최신형 지문리더기로 아래와 같이 변경할 예정이오니 일정에 맞추어 지문을 재등록
해주시기 바랍니다.

■ 재등록 기간/장소 : 3월 18일(월) ~ 22일(금)/ 140-1동 302호
■ 가능 시간 : 오전 10시~11시30분, 오후 1시~4시
■ 준비물 : 신분증(학생증, 여권, 주민등록증 등)
■ 참고 : 위 등록기간 이후에도 등록은 가능하나 가급적 위 기간내에 등록하시기 바랍니다.

감사합니다.

========================================================================

Hello, this is the administration office at GSIS.

We'd like to change the Fingerprint Equipment at GSIS due to the frequent error and please
re-register your fingerprint within the period mentioned below.

■ Date/Venue : Mar. 18 ~ 22, 2019/ Bldg.140-1 #302
■ Available Time : 10am~11:30am, 1pm~4pm
■ Requirements : ID card(Student ID, Passport, Alien Regisration Card)
■ Note : We strongly recommend you to register your fingerprint again within the period 
   mentioned above even though it's still available after the period is over.

Best regards,