안녕하세요. 국제대학원 행정실입니다.
저희 국제대학원에서 건물 출입시 사용중인 지문인식 시스템의 잦은 오류로 인하여
최신형 지문리더기로 아래와 같이 변경할 예정이오니 일정에 맞추어 지문을 재등록
해주시기 바랍니다.
■ 재등록 기간/장소 : 3월 18일(월) ~ 22일(금)/ 140-1동 302호
■ 가능 시간 : 오전 10시~11시30분, 오후 1시~4시
■ 준비물 : 신분증(학생증, 여권, 주민등록증 등)
■ 참고 : 위 등록기간 이후에도 등록은 가능하나 가급적 위 기간내에 등록하시기 바랍니다.
감사합니다.
========================================================================
Hello, this is the administration office at GSIS.
We'd like to change the Fingerprint Equipment at GSIS due to the frequent error and please
re-register your fingerprint within the period mentioned below.
■ Date/Venue : Mar. 18 ~ 22, 2019/ Bldg.140-1 #302
■ Available Time : 10am~11:30am, 1pm~4pm
■ Requirements : ID card(Student ID, Passport, Alien Regisration Card)
■ Note : We strongly recommend you to register your fingerprint again within the period
mentioned above even though it's still available after the period is over.
Best regards,